Hey hey! hop in guys. Follow me on Blogger and Twitter ,add me on Facebook and I'll hit you back! serious! xoxo, Nemo. :))

Friday, June 10, 2011

Secret Lover Aku. :DD


Kau nampak tak mamat kat atas ni? kalau tak nampak, baik kau pegi check cepat-cepat. takut nanti melarat pulok. LOL! berkenaan perkara ini, tajuk diatas dirujuk. Tengoklah dunia, aku perkenalkan lover aku yang yang selame ni aku simpan dari pandangan dunia. MATT DALLAS!

 kau tengok muke die. macam kenal tak? kalau korang tengok cite KYLE XY korang mesti knl die ni. ala, cite yang orang takde pusat tu. betol, tak tipu. tp dy takde pusat dlm cite ni jela. die normal. jgn risau. :DD

Kalau kau tengok muke die due kali, kau rase macam kau aiskrim yg dok tgh padang time musim takde air. at least tu lah yg jadik pd aku. bkn part aku jdik aiskrim, part aku cair tu. ni aku nak cite dgn lebih lanjut ni. 

AMARAN :  kalau anda geli, ini adalah masanye anda boleh brhnti bace post dn terus skip ke bwah. Thanks.

kau tengok muke die, lagi-lagi part mate. macam langit pnye kaler. baby blue pnye kaler youu! suke I you know! awww~ :DD pastu senyuman nye yg menusuk jntung pisang mak aku masak td. wah~ nasib mse aku taip post ni tgh hujan. kalau tak silap-silap aku betol-betol jadik aiskrim. cair.  LOL! begitulah gamaknye aku minat sgt dengan mamat ni. sangat-sangat suke. aww~ <3 *da mule menggedik da aku ni. skali skali I nak gedik-gedik. biarlah.  :DD

kau tak caye kau tengok balik muke die ni. pergh! macam nak buat poster letak kat bilik aku jadik wallpaper. 
aku tak tipu. betol. nanti aku mintak kat mak aku jadik hadiah besday aku. *kau rase die bagi tak? macam hampeh jek. :D tapi jimat, dari aku mintak kereta sebijik. tak pun aku mintak iphone dgn ipad serentak. kene pakej . tak dijual berasingan. mau tak pengsan parents aku. wahahahaha. *ape pnye anak la kau ni. lantok ler. mati la nak. XD

Conclusionnye hari ni, MATT DALLAS aku punye. bak kate ayat-ayat sesetengah manusie yang memang da jatuh cintan sangat dgn balak die, YOU I PUNYE! *suke kau jek kate mamat tu kau pnye. =='' aku tinggalkan korang dgn tatapan terakhir Matt Dallas! <3

xoxo, Nemo.

3 comments:

  1. tak hansome.. cacat pulak tu.. tadek pusat.. hehe

    ReplyDelete
  2. lyana: dlm cerite jek. dlm real ade. kau jeles. kau tak kacak mcm dy. :DD

    ReplyDelete

rasa nak cakap