Hey hey! hop in guys. Follow me on Blogger and Twitter ,add me on Facebook and I'll hit you back! serious! xoxo, Nemo. :))

Monday, November 7, 2011

New Family Household!

Yeah! aku dapat family member baru pada 2/11/11! wee~~



Comel kan? Kau mesti ingat manusia. HAHA. kena tipu. kucing jelah. tapi aku tetap anggap die family aku. same jugak macam pucci dengan mochi. ohh, by the way, name kucing ni TAIGA *ala, macam tiger cakap dalam bahasa jepun. sebab ayah aku kata nak jadikan die garang sampai tahap macam anjing pengawal kan, okaylah. taiga pun, taiga lah. sebenarnye ayah aku nak bagi name TIGGER. *ala, kawan PPOOH tu. tapi, aku ni kan macam obses sikit dengan jepun, *sikit jek. aku masih sayang negara tercinta ni. hee~ so, seboleh-boleh aku nak letak name ala-ala jepun kau. HAHA. same jugak macam MOCHI. kan name jepun tu. EHEHE. cume PUCCI jek name tak jepun sebab ku belum demam jepun lagi mase tu. *aku sendiri tak tau mane datang perkataan pucci tu. aku reka sendiri kot. biaselah, orang tinggi imaginasi. cehh. :D

Jadik sekarang aku ade tiga ekor meow-meow! aku lagi suke banyak-banyak!



Kau mesti ingat Mochi tu mak die kan. TAK. Mochi tu makcik die jek. Mak die Pucci tu ha. pelik kan. die makan dekat makcik die. Pucci dengan Mochi gilir-gilir jage Taiga tu. * kucing aku all-girls lah. dan pucci hanye lahirkan seekor anak jek. jadik kiranya Taiga tu anak tunggal lah. HAHA. mesti kau jarang dengar kucing lahir seekor anak kan, tapi tu lah yang terjadik. aku boleh buat apa kan? bersyukur jek. Macam HAPPY FAMILY kan mereka? wah, saya suka! saya suka!

Okay. tu jek aku nak sampaikan. lain kali kalau aku ade berita gembira lagi aku bagitahu korang. bai-bai. :)

No comments:

Post a Comment

rasa nak cakap