Hey hey! hop in guys. Follow me on Blogger and Twitter ,add me on Facebook and I'll hit you back! serious! xoxo, Nemo. :))

Saturday, April 23, 2011

Mengaibkan orang adelah dosa.

ok. hari ni aku nak cakap pasal perasaan yang terbuku dalam hati. perasaan ape? perasaan tak puas hati! panjang cerita kasi pendek, aku bagitau korang ape yang jadik.

adelah sebahagian orangyang kurang berkenaan yang memang dah salah masih nak deny sehabis-habis deny. nak menunjukkan ke-innocent-an mereka. tak perlu. sebab dah memang bersalah. innocent pebendenye. haram. kalau dah salah kau trial banyak-banyak kali dekat mahkamah pun aku boleh gerenti korang kalah. gerenti!

anyway, aku cadangkan, kalau korang marah, tak puas hati tak payah sampai satu dunia nak bagitau. dunia takde nye kesa. banyak lagi bende die nak fikir. global warming ke, harga minyak naik ke. yang penting banyak la  dari nak fikir pasal perasaan tak puas hati kau. kalau nak bagitau jugak SATU DUNIA, anonymous kan la nama orang yang kau nak kutuk tu. korang tak tau ke menganjing/menggosip/kutuk/maki/mengaibkan orang lain tu dosa? (pergh, tau plak aku dosa. haha.)

topik asal balik. kau kalau dah tak nak, sudah. sape suruh tak bertindak mengikut arahan? ikut kepala sendiri jek. kau fikir kau sape? nak ikut kepala kau jek. nak aku bagi kaki? kan seronok. hilang kepala dapat kaki. baru nak bertindak mengikut arahan. ape kau fikir kau ade semua bende kau fikir kau boleh buat semua? ohh tidak! sudah tentu TIDAK. kau hidup dengan orang lain dalam dunia ni. bukan dunia kau seorang yang punye. eh, LU PIKIR LA SENDIRI. jangan da sedap ikut mulut cakap baru nak menyesal.

No comments:

Post a Comment

rasa nak cakap